برگزاری سه دوره مسابقه با محوریت "من زندهام"، "خانواده" و "دختر شینا"
مدیر مرکز رسانهای شیرازه گفت: هدف اصلی ما در این دوره مسابقات، کتابهایی بودند که به نوعی سبک زندگی ایرانی- اسلامی داشته باشند و هدفگذاری مخاطبان نیز زنان هستند. نوع کتابهایی که انتخاب میکنیم کتابهایی است که زنان با آنها ارتباط برقرار میکنند و برایشان جذابتر است. به دلیل تأثیرگذاری زنان در خانواده، مسابقه به شکلی طراحی میشود که اگر خانم خانواده کتاب را بخواند، مستقیم و غیرمستقیم به دیگر اعضای خانواده خواندن کتاب را توصیه کند.
احمد ذوعلم در خصوص مسابقه کتاب و زندگی اظهار کرد: این مسابقه با چند هدف طراحی و از اول مهر 93 اجرا شد. هدف اصلی و اولیه این بود که در هر دوره یک کتاب با ویژگیهای خاص شامل محتوای خوب، ترویجدهنده سبک زندگی ایرانی- اسلامی و خوشخوان انتخاب میشود که بهصورت متمرکز روی آن کتاب تبلیغ میکنیم و سعی میکنیم شرکتهای پخش کتاب و مؤسسات ترویجی مردمی را درگیر این کار کنیم تا کتاب با تبلیغات، فروخته و خوانده شود.
صفحات: 1· 2